28 Mart 2009 Cumartesi

Rafet El Roman Gönül Yarası


Gönül yarasıOlmadık yerde kanar durur. anıların ruhu dolanırAnlatmaya kelimeler yetmezHer şey bitmiş, anlamını yitirmişHayat kare kare geçiyor gözlerimdenDoyamadan nasıl geçti bunca zamanIslanır kirpiklerim yüzüme bulaşır yaşlarımAteş topu düşer yüreğime alev alev yanar içimdeAlır başımı yollara düşerim, kara kara düşünürümÜzülürüm kızarım halime, koşarım son sürat, yoruluncaYığılıp kaldığım yerde adını sayıklarım gündüz geceNereye baksam izlerin var silinmiyorGönül yarası bu geçmek bilmiyorYalan sözler gülüşlereKandın gittin ellereKimbilir kaç senelerceYanar durur bu içimdeGün görmeyen şu yüzüm bilirSen de güldüm seni sevdimDönsen de kıymeti yokDüştün gözümden bir kereAdaletsiz koca dünya yine olan bana olduAşk ateşi yar acısı dönüp durup beni vurduŞimdi gönül yaralı, kırık kolu kanadıSende kaldı yarısı, varsın dursun acısıŞimdi gönül yaralı, kırık kolu kanadıSende kaldı yarısı, varsın dursun acısıGönül yarasıYitik marur gönlümeKıydın gittin ömrümeNeyim varsa inandığımKayıp ziyan şimdi yarımGün görmeyen şu yüzüm bilirSen de güldüm seni sevdimDönsen de kıymeti yokDüştün gözümden bir kereAdaletsiz koca dünya yine olan bana olduAşk ateşi yar acısı dönüp durup beni vurduŞimdi gönül yaralı, kırık kolu kanadıSende kaldı yarısı, varsın dursun acısıŞimdi gönül yaralı, kırık kolu kanadıSende kaldı yarısı, varsın dursun acısıGönül yarası, gönül yarası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder