28 Mart 2009 Cumartesi

Domates Biber Patlıcan



Domates biber patlıcan domates biber patlıcanBir anda bütün dünyam karardı bu sesle sokaklar yankılandıDomates biber patlıcanKeşke hislerimi sana açıkça anlatabilseydimSana deli gibi aşık olduğumu söyleyebilseydimGöz göze geldiğimiz o andaSanki dilim tutuldu bir anda konuşamadım karşındaOysa bütün cesaretimi toplayıp sana gelmiştimSenin için şu kalbi gör istemiştim Tam elini tutmak üzereyken aşkımı itiraf edecekkenSokaktan gelen o sesle yıkıldı dünyamDomates biber patlıcan domates biber patlıcanBir anda bütün dünyam karardı bu sesle sokaklar yankılandı Domates biber patlıcan Şimdi benden çok uzaklardasın biliyorumBelki bir gün dönersin diye dualar ediyorum Seni bir daha görsem yeter inan ki bu bir ömre bedelYeter ki bitmesin bu rüyamNereye gitsem ne yana baksam hep seni görüyorumBiliyorum artık çok geç ama yine de bekliyorumHer şey boş geliyor bana sarılacağım sımsıkı sanaYeter ki yıkılmasın bir daha dünyamDomates biber patlıcan domates biber patlıcan Bir anda bütün dünyam karardı bu sesle sokaklar yankılandı Domates biber patlıcan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder