28 Mart 2009 Cumartesi

Peri



O beni prense peri sanıyorNe hata yapsam geri sarıyorMitolojiden biri sanıyorBendekide saç o taç görüyorHerbi gidişim güneşin batışıÇiçekler böceklerdir hep arkadaşıSarılırsam eğer kalbi duracakBirgün gidersem bilmez napıcakOoo bizmez napıcakO beni prense peri sanıyorNe hata yapsam geri sarıyorMitolojiden biri sanıyorBendekide saç o taç görüyorHolywood kızları hepsi hikayeBenim gibi varmı gösterin birtaneHiç bişey yapmasamda tarih beni yazarTakılıp düşersem olcak oda nazarOooo olck oda nazarO beni prense peri sanıyorNe hata yapsam geri sarıyorMitolojiden biri sanıyorBendekide saç o taç görüyorAşkın gözü kördür oysa sakatKalbini hep kırarım kalbi sakat atBende karizma yerlebir fakatBen herşey değilim olum kontakKuramadı hatamı takmadıKırıldı kaçmadıKraliçe bendeğilim anlamadıBaşıma tac etti kırmızı halılarıHakletmiyorum bu tacı geri alMükemmel değilim nede bir çiçek Ben korkma hepsi bitecekNazar boncuklarını alAfrodit bendeğilim bu bi gerçekTahtı istemedim geri yolla bi zahmetBen hep geç kalırım bekle bi mühdetEllerim bile çirkin benimBen en iyisi değilim bunu hazmetX2O beni prense peri sanıyorNe hata yapsam geri sarıyorMitolojiden biri sanıyorBendekide saç o taç görüyorSihirli bi güzelliğim yokO beni peri sanıyorHangi hatayı yapsam Seninki yine geri sarıyor Kalbini kırsam bile beniKusursuz biri sanıyorBendekide saç o tac sanıyor ?Komik ne doğru dediklerimBu şarkıyı yazdım dahi miyim neyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder