27 Mart 2009 Cuma

Feyz Al


Vakit az yada çok, nakit al cebe sok, para var yadaYok, filozof dede korkut'a itekaka sorma kitabı bırakOrda, Bu tarihe lanet olsun, alakok gibi ol holocausta bi sonBana kalsa muson, yağmuru yağsın alevinize sönsün, Savaşınızın şerefi yok şeref o savaşı çoktan terk etti bokKoktu çok. panik atak oldu bu toplumun oğlu ve kızıGelinim olKızımı satamadım ananı getir kaynana kaynadı işini bitirNasıl olsa sana karı bol. sonu karakol, kanı donmuş birKarı dul, Mahremiyeti yok mahkemeside mi yok acaba bu işin fişiniÇekip işini bitirin yeter, cezası bu raple birazcıkKeder, Kimi tezgah açar biri tezgah kurar kimine çamur atar, Yada kalpazan olup okutur o paraları, Kimi rakının dibine vurup önünü göremez, o bir erkekOlur. takım elbise onun üniforması yarın herkesinDelikanlısı, Körfez kan gölü bunu boşver, röntgen daha ağır basabilirSağduyu yok boşken bile hoşgörü kalmadı, Sen tokken ben tokken, ama çoğumuz açken anadolumuz hoşHep, kara doluyuda def et, Hadi zehiri sokma karikatürü bu memleketimin ha, kendiKendimize gülüyoruz acaba neden, Gerilim hat safhalarda, deliren bir toplumdur benceUfuktaki görülenNakaratFeyz al bu gerçek korkma sakın, ürkme, tırsma, geri dönmeŞans varKim özüne dönüp eleştirebilir boşver, hepinize iyi akşamlarBana yazdıklarımın anlamını sormayın yazdıklarım benimZatenAnlamımı muhafızlarını çek ve mahmuzla vurma gazeteciKuyumu kazma, hiçim ben niçin rapim var bu sizin içinVede ahını almam hiçbir p in, benim için and için rapinSaklayın dil uzatanıda biçin ve o buçuk abazanın alemiBitsinBir öpücük işi bitiremesin o dudağına uçuk, onun kulağınaKüpe vede ayık olurAçın gözünüzü dik durun, gözü pek onun, kick vurur benCoşarım zafere koşarım, akıbetimi boşverin olun siz eminVictoryi yakın bu ilk turu rapin, tepelerin üzerinde pipiGibi tepinBak hadi gerimi kelime dağları dolu alma eline silahıToplum mahvolur mahvet izi farkı varmı marka hepsi farklıFarklı babaları kanlı haklı kafaları kolpa, kastı, astıBastıMasalına inananı bol.kastı beni bu rol, yordu beni bu yolOlsun varsın ezelden berime kastım, ekşi sözlükte yazılarıKansız yapacak kişi yok, emeğinin içine sıçsınDeli ben olurum akıllı o gidip alsın, koşuyor banane ki lanO geri kalsınBesle karga gibi gözünü oysun, bu gece gelip benim sonSözümü duysunAileme dostuma selamlar olsun beni savaşa soktularKoşturdumNakaratFeyz al bu gerçek korkma sakın, ürkme, tırsma, geri dönmeŞans varKimi özüne dönüp eleştirebilir boşver, hepinize iyiAkşamlarKimseye benim için öl demem, belki derim bana bi buse verAma bu sefer çok kızgınım, ben sakinim ben muteberEy riyakar, ey düzenbaz, en hilekar, hadi bi yaklaş, heryerdeBir isyan vakası var, her derde bir derman bulunamazSözüm ona feleğini buldu donla kolu koptu ve gemisi battıKoptu irtibat, tut itibarı var, put gibi tapar ona, firavunGibi sapar onaPis herif hadi bana diss yap, bu ne biçim isyan, bu kocamanİstanbulu sana dar edecek olan adamım benBu rapler yürekten gelir sen ise kaç. sen benden bendeSenden farksız, derken ben senden erken kalktımBırak benden gelen rap aksın, kalem yazsın sen sus bakiyimHop! kalem elimde arkada yüküm çokKaleme saygıyı gösterebilen yok, yazdım hepsini ve savaşaKarşıyım, ama dikkat et evlat, ceza'nın da bir kara listesiVarMi . gibi yaşayana dar sokaklardan selamlar, kime özüneDönüp eleştirebilir, boşver hepinize iyi akşamlarNakarat: x4Feyz al bu gerçek korkma sakın, ürkme, tırsma, geri dönmeŞans varKimi özüne dönüp eleştirebilir boşver, hepinize iyiAkşamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder