28 Mart 2009 Cumartesi

Bu Kez Anladım


Bu kez anladımKuru dallardan yapmaBi köprüden geçiyorumBen ordaydımErbabı yalnızlarıYutan kentler biliyorumBu kez anladımHüzünlerden bozmaMutluluklar yaşıyorumBen ordaydımAcemi aşıklarıBoğan sular biliyorumNe müttefik belliNe sığınakların yeriKaybettim bugün kendimi, hükümsüzdürSonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendimVazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbimKan revan içinde hep kanamaz denen yerlerim Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdürSonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendimVazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbimHem suçsuz hem güçsüz hem halsiz...Bu kez anladımKartonlardan yapmaSiperlere pusuyorumBen ordaydımHuzurlu zamanlarıYıkan sorular biliyorumNe müttefik belliNe sığınakların yeriKaybettim bugün kendimi, hükümsüzdürSonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendimVazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbimKan revan içinde hep kanamaz denen yerlerim Kaybettim bugün kendimi, hükümsüzdürSonu yok bunun, boşluklardan boşluk beğendimVazgeçtim bugün herşeyden halsiz şu kalbimHem suçsuz hem güçsüz hem halsiz...Bu kez anladımKuru dallardan yapmaBi köprüden geçiyorumBen ordaydımErbabı yalnızlarıYutan kentler biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder